Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Varning Paula

Av Lena - 22 april 2013 07:54

Utfärdar en varning om Paula läser detta... detta är inte det minsta cyniskt, elakt eller pessimistiskt. Det kan till och med andas en hel del positivitet och rosenskimmer... Nu är du varnad i alla fall.


Det kanske beror på att det börjar likna vår ute, det har varit soligt i flera veckor förutom en natts undantag då det ösregnade och i och med det massor av snö försvann. Det kanske beror på att omgivningen verkar må bättre och bättre eller på beslut som fattas i min närhet. Eller så är det tack vare alla underbara människor jag omger mig med varje dag på mitt arbete, eller arbetet i sig - jag får ju göra precis det jag vill, när jag vill och hur jag vill.


Ja jag vet inte men jag känner mig inspirerad och positiv till framtiden. Det går verkligen upp och ner - förra veckan ville jag bara gräva ner mig, skita i allt och alla och låta allt bara falla som korthus över mig men efter fredagen som bjöd på en rad positiva händelser  och efter en helg som både varit rolig och vilsam är jag redo att fronta problemen och njuta av det positiva.


Vadå ge upp??? Äh har jag väl aldrig tänkt! Nu kör vi!!!!!

 
 
Anna-Carin

Anna-Carin

22 april 2013 08:10

Låter som en bra start på veckan. Själv försöker jag bara överleva mina sjuklingar.
Skulle behöva en date, meeen
Ja ja, tids nog lär dom väl bli frisk...

http://www.mukka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Paula

22 april 2013 08:50

Det är väl fint med lite rosenskimmer samtidigt som det vägs upp ibland med pessimism ibland ;).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 14 oktober 2013 08:31

Jag vill ha jul NU! Jag vill pynta, klä in hela hemmet i rött, plocka fram tomtar och ta in granris, skaffa gran och spela julskivor så grannarna ringer störningsjouren. Jag vill julbaka, lägga in sill och griljera skinka. Jag gottar ner mig i juli...

Av Lena - 12 oktober 2013 10:54

Om man kämpar med att minska rädslor genom att testa hundar, avla på hundar som inte visar rädslor, socialtränar hundar osv - varför använder man "skrämseltekniker och smärta" när man uppfostrar och tränar sin hund?   När man nu vet att hos hunda...

Av Lena - 20 september 2013 10:44

Jag har tvättdag, dvs inga respektabla rena kläder så jag smög med dottern till skolan i de inte särskilt välsittande joggingbyxorna, försökte se så där morgonhurtig ut men jag misstänker att det gick inge bra alls. Sen så vräker regnet ner, vilket d...

Av Lena - 11 september 2013 08:16

Känner för att ta upp bloggen igen och vara lite mer flitig med att rapportera vad som händer runt om kring mig men tänkte hitta en ny vinkel... och varför inte en "positiv blogg"? Bara glada hejarop och lyckliga små historier, jag kan i stället för ...

Av Lena - 2 augusti 2013 09:09

Debatten fortskrider på den lilla orten. De "proffesionella aktivisterna" har burits bort av polis och återvänt - vad kostade inte det i skattepengar? Tänk om de hade skaffat sig sommarjobb hos LKAB och betalat skatt istället, då skulle vi kunnat utv...

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards