Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Lena - 5 juni 2010 09:14

Fullspäckat, maken stack till gymmet - så han är ur vägen och på den stunden ska jag

  • Diska
  • Dammsuga
  • Tömma bokhyllan
  • Fixa i sovrummet

Men först måste jag få berätta om när dottern gjorde en trött bibliotekaries fredag lite bättre igår:

Dottern ville själv lämna in sin lånade sago-CD, Sunes kalasfestparty - rekomenderas till alla vuxna förresten. Hon undrade var hon skulle lämna den. Jag viskar "till tanten vid disken". När vi kommer fram utbrister dottern högt och tydligt "Hon är ju ingen tant".


Sen känner jag att jag vill höja en människa lite grann, en som jag har haft väldigt låga tankar om innan, bara tyckt att det handlade om svammel och elakheter. Men så helt plötsligt blev han vuxen, eller plockade fram en annan sida. Kanske tack vare att han träffade sin Amanda och de fick sin Charlie. han skrev en bok, om sin pappa - jag önskar att det var jag, som skrev om min pappa, så fint, så sant och så ärligt. Hans blogg är också läsvärd, han är kanske inte alltid som vi andra - för han har möjligheten att vara och göra det vi andra inte kan men gärna vill. Men vi kanske kan, om vi bara verkligen vill.


Kolla bloggen: http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen


och läs boken:

  

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards