Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Lena - 22 juni 2010 07:09

Ibland är livet helt enkelt underbart!

Vädret blir bara bättre och bättre och är vädergudarna och SMHI överens så ska det hålla sig fint över midsommarhelgen. I går hade jag och dottern en trevlig eftermiddag hos Anna Carin och Alva. Vad kul att se deras hus, och vilken plats de fått - de är dem väl unt hela familjen, framförallt de härliga ytorna för Albin att röra sig på.


Och dottern har blivit så stor, när hon lekte med Alva (snart två år) på ett "storasystervis" insåg jag hur stor hon är - mammas lilla bebis.


Sen på kvällen fick brorsan R vara lite barnvakt medan jag och maken tog en promenad, vilken tur vi har som har brorsorna som ställer upp och är med sin lillasyster då och då. Och promenaden behövdes för hos Anna Carin kan bara inte låta bli att fika, kladdkaka och polkagrädde - hör bara!!!


Sen är jag i ett bak-stim just nu, jag bakar och bakar. Så fikasugna hälsas välkomna så jag blir av med fikat också.


Idag ska dottern ha kompis hela dagen, jag försöka få lite mer gjort men kan lova att balkongen lockar... får se ver det slutar.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards