Alla inlägg den 26 december 2011

Av Lena - 26 december 2011 19:13

och julkalender blev inte fullbordad - ber om ursäkt för det men ibland blir det bara så. Känns som om det speglar mitt liv just nu, går in för saker med liv och lust men orkar inte fram. Måste göra något åt det, men vad??? Motion? Hälsosam mat? Mer sömn? Vitaminer? Kom gärna med bra förslag hur man hittar gnistan igen för jag har nog tappat den fullständigt även om jag gör det bästa för att hålla fasaden uppe och skratta och le.


Är det väggen? arbetslösheten? tristess? eller är jag utan att arbeta helt enkelt utarbetad?


Jag har ingen aning men kommande vecka ska användas till att rensa bort icke måsten, jobba bort saker som jag kan lägga ifrån mig och strukturera upp framtiden. 2012 ska bli ÅRET - mitt ÅR!!! Då jag gör det jag tycker om, tillsammans med de jag älskar och gillar och jag tänker överleva på det! Rik blir jag inte men jag ska överleva och jag ska ha kul medan jag jobbar!!! Vad jag har tänkt.... några är ni som redan vet och snart ska ni andra också få veta - håll ut och är ni nu extremt nyfikna får ni väl slå en signal och fråga. Hur som helst ur detta depp-träsket ska jag, för det mår ingen bra av - allra minst jag själv!


Vem vet, om ett år kanske jag bloggar om att jag är trött, jättetrött men skönt trött. Så där trött man blir av att ha arbetat, haft kul och känner sig nöjd - Förresten, det får bli mitt NYÅRSLÖFTE!!!



Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards