Alla inlägg den 4 april 2011

Av Lena - 4 april 2011 19:41

att blogga (och ni som väntar på fina bilder på vårt ännu finare hem... ja beställningen är gjord, nu hänger det på fotografen och städhjälpen).


Och ni som blir glada och tycker att lite är bättre än inget - välkomna tillbaka.


Men ni som tror att det kommer att levereras fyndiga blogginlägg var och varannan dag - googla på Blondinbella så ser ni att inte ens proffsbloggare är särskilt fyndiga - och jag kommer inte att leverera så där väldans ofta.


Utan det blir när jag förundras över gubbar mitt i vägen (när blev det ute för herrar i övre medelålderna att gå på de välsandade och trygga gångbanorna? Eller blir less på prettobloggar där inläggen handlar om "jag är väl inte speciell men eftersom ni och hela VÄÄÄÄRLDEN tycker att jag är SÅÅÅÅÅ speciell så kan jag ju lika väl berätta vad som är så specieeelt med just lilla mig. Eller helt enkelt vill berätta om min dag och varför jag är så trött idag.


Jo just det - jag är trött för idag var det väldigt lite att göra på jobbet, av min vanliga sysselsättning. Så jag beslutade mig för att verkligen lära mig en annan arbetsuppgift, en som jag bara kunnat hjälpligt. Men nu kan jag det - till höger och vänster och upp och ned. Kul är det, jag har ännu mer kunskap inom mig och jag kommer att drömma om fondkonton och unika susanslutningar inatt.


Men den bästa anledningen att blogga är väl att man kan göra lite smygreklam - kolla in den här sidan: Viktigaste sidan för fyrkantens hundägare.


Återkommer när andan faller på...

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards