Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Lena - 12 juni 2012 07:06

Detta måste vara en av mitt livs bästa sommar, visst har inte vädret visat sig från sin bästa sida än... men det kommer, jag vet det (och om inte annat så får jag ju åka till Råneå då och då...).


Jag ska jobba hela sommaren, men det gör ingenting, tvärtom det är bara kul, jag får ju jobba med det jag tycker allra bäst om och inte bara det, jag gör det åt mig själv också.


Tack vare världens bästa storasyster ALLA KATEGORIER får jag och dottern en liten semesterresa, på fredag åker vi tillsammans med storasyster och systerdotter (eller moster och kusin om man föredrar det) till huvudstaden för en lång weekend på hotell, med Skansenbesök, Gröna Lund, Museér och mycket mer, ett besök vid Slussen för en tunnbrödrulle med räksallad och chokladpucko var visst inbokat också... kan inte förstå vem de är som sätter såna griller i huvudet på barnet   .


Sen hiner vi knappt hem så ska en lägenhet röjas, den som ovannämnda familjemedlemmar ska husera i till hösten, ska bli så roligt att få ha dem nära. Jag och maken kom ju på att för första gången på över 8 år kommer vi att ha barnvakt nära och lättillgängligt, inte fy skam, särskilt inte när det är bästa tänkbara barnvakten också   


Efter det åker vi till Jokkmokk för att kursa en helg och när den helgen är över då väntar nya äventyr som bara kommer att bli så bra.... men om dem skriver jag en annan gång......

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards