Alla inlägg den 8 november 2010

Av Lena - 8 november 2010 08:08

att blogga, så när nästa inlägg kommer det vet jag inte.

Helgen har gått i 190, ömsom full fart med bakning, handling, kalasplanering och kalasgenomförande, och ömson vila ett ömt öra. Så fort jag lagt huvudet på kudden har jag somnat, många power naps har det blivit. Full fart så att löften tyvärr inte kunnat hållas, men B bilderna kommer idag - jag lovar.


Dottern har nu blivit rejält firad av vänner, mormor, moster och kusin. Var riktigt kul att se henne återförenas med de "gamla" dagiskompisarna och tänka sig bakåt några år då de satt i små grupper på kalasen och lekte, i går var det ett gäng halvstora tjejer i glitterklänningar som dansade disco.


Nu återgår livet till det normala, lovet är slut och skolan fyller åter dotterns dagar. Jag ska kasta mig över nya jobb att söka och hoppas på tur.


Men som sagt, bloggen lockar inte så mycket längre så det kan hända att det blir långt mellan uppdateringarna - vi får se.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards