Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lena - 25 maj 2011 15:42

En kompis hade lagt en länk i sin blogg till min, och tänk om någon av hennes bloggläsare klickar på den, kommer hit och ser att det aldrig uppdateras. Fy så pinsamt, eller inte?!


Men lite kan jag väl skriva nu när jag ändå loggade in.


Våren har kommit, och jag njuter mer och mer för varje nytt grönt löv och varje ny vacker blomma jag ser. Jag är så otroligt glad över mitt jobb, där jag stormtrivs med toppenkollegor, kanonchefer och rätt så roliga arbetsuppgifter. Sen visst allt är ju inte en räkmacka men bara man kommer i håg det roliga, fina och fungerande i livet så klarar man sig igenom tråkigheterna på ett eller annat sätt. Och hursomhelst så får man ju bara nya erfarenheter på köpet.


Just nu har jag en obeskrivlig lust att göra det fint här hemma, nya blommor, mattor (när Tyra löpt klart) balkongmöbler osv osv. men tänkte i alla fall börja med att organisera till linneskåpet så att jag får tillbaka min fåtölj som idag hyser lakan, handdukar och nytvättade täcken istället för min trötta bakdel.


Funderar på om jag då maken kommit hem och middagen ligger i magen ska cykla ner på stan och inhandla några blommor att sätta på balkongen, eller om jag ska vänta ett tag till....


Men innan det är dags för middag så ska jag i alla fall röja i köket, kanske skura där ikväll, och fönstret skulle behöva en dust med trasa och Yes.


Jo det kanske går att läsa mellan raderna...mamma är på ingående...var är fernissan???????

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards