Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Lena - 13 augusti 2011 16:04

med bloggen.

har nu återigen hamnat i de ofrivilligt ledigas gäng (även om det just nu inte känns helt ofrivilligt) och får ju MASSOR med tid över... vilket får mig att tänka på en vän som ungefär varje månad säger att NÄSTA MÅNAD då blir det annorlunda och då kommer hon har MASSOR med tid över... har kännt henne i ca 4 år och tror inte att det blivit nästa månad än   Skulle nu någon känna sig träffad - varsågod!


Just nu snurrar inredning i huvudet, mitt hem ska blir ett mysigt hösthem där alla känner sig välkomna och kan slappna av. Där man kryper upp i soffan, dricker en kopp the och bara har det bra. Det ska vara ombonat och mysigt samtidigt som avskalat och lättstädat, jag vill ju självklart ha tid över till tedrickande jag också.


Så nu är det färger, tyger och porslin som drar till sig mina blickar... får se hur det slutar. Säkert som vanligt, jag hittar inget i affärerna utan kryper längst in i linneskåpet, tar fram något gammalt som får duga, och så blir det ganska ok ändå.


Men detta är väl ganska fint eller hur?


 

Bilden är hämtad från: Husligheter


Undra om hyresvärden är sugen på att byta ut köksfläkten och lägga trägolv?

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards