Alla inlägg den 8 september 2011

Av Lena - 8 september 2011 11:04

Man vet aldrig vad som händer. Min absolut senaste tanke kan till exempel leda till en hjärtinfarkt hos maken, i alla fall ett lättare magsår. För nu råkade jag till och med kombinera tänkandet med en inredningstidning, då kommer vi osökt till nästa goda råd, "köp inte inredningstidningar" och skulle nu någon trots allt råka följa hem eller om ni hittar en hos frisören eller goda vännen som har den icke allt för goda vanan att låta dem ligga framme på det ursnygga designbordet från ROOM (nej de vännerna har inte jag), "läs dem inte".


För visst, ni som sett vår vackra utsikt, skulle det vara jättefint om det var helt öppet framför det stora fönstret i tv-rummet? Om vi tog bort det ständigt överbelamrade, välanvända, oumbärliga skrivbordet. Tänk allt ljus som skulle flöda in och vilken tavla fönstret skulle utgöra. Bara ställa vår lilla orangea fåtölj och ett litet brickbord under det. Så snyggt det skulle bli, eller hur?


Hur vi gör med skrivbordet, dess innehåll och allt på det dvs MIN dator, MIN skrivare, MINA papper, MINA pärmar osv.... det tänkte jag inte på....

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards