Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Lena - 6 mars 2012 12:13

Först ville jag skriva om roliga saker från helgen. Sen hände det saker som fick mig att fundera över vad makt gör med människor och hur människor försöker använda sin makt för att få andra att framstå som oärliga, ansvarslösa och undanglidande. Tur att jag oftast skickar mail då jag ingår överenskommelser - ett vidarebefordrat mail och allt klaras upp och hur denna maktlystne personen framstår nu skiter jag fullständigt i.


Men det var ju ganska trist så jag lämnar detta nu och lämnar helgen och blickar framåt i stället. För det är nu mitt nya liv ska börja - på många fronter. äter till exempel havregrynsgröt till frukost. Ska börja träna bara jag får provsvaren från farbror Doktorn och det bästa av allt - Nu ska mitt företag startas!


Som jag har längtat, planerat, funderat, ändrat, konfererat, budgeterat.... och det är så kul. Jag har bra människor med mig och omkring mig. Jag har släkt och vänner som stöttar mig. Och jag brinner för det här.


vem vet... det kanske dimper ner en V.I.P-inbjudan till öppningen i din brevlåda snart   


Så där nu blev det mycket positivare... så ska det vara!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards