Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Lena - 27 mars 2012 19:45

Mår jag idag. Tänk vad fort man glömmer, för två dagar sedan tog jag mig knappt upp ur sängen, än värre från soffan och nu är det som om det aldrig hänt. Anledningen till mitt snabba tillfrisknande är nog främst de tabletter jag för en gång skull varit noga att ta enligt läkares ordination men också att denna dag har innehållit massa kul som bådar gott inför framtiden.


Började dagen med att följa dottern och hennes klass på bad, kul att se hur duktiga barnen blivit sen ettan och då menar jag inte med simningen utan att gå i fint led till badhuset, byta om snabbt, hålla reda på sina saker och duscha och torka sig ordentligt. De blir större och duktigare för varje dag.


Sen börjar det dyka upp allt fler kursförfrågningar och det känns roligt. För nu är ju tanken att jag ska leva på mina kurser istället för som tidigare, ha det som fritidssysselsättning. Lite pirrigt är det men jag måste prova och tro på det jag gör.


Med anledning av att det brinner lite i knutarna har jag fått ligga på en instans som ska vara ett rådgivande stöd för att få till ett möte och till sist gick det och nu ska jag dit på torsdag så snart så.... blir det en kvalitativ hundkurs nära DIG!


Eftermiddagen avslutades med dotterns karateträning, även där ser man utveckling. Spännande inför vårens gradering - blir det ett rött bälte???


Nu ska jag byta om till mjukiskläder, krypa ner i soffan och se Äntligen Hemma - bara för att Elsa är med (hoppas jag).


Nu kanske det här blev ett ganska tråkigt ordinärt dagboksinlägg... men som jag sa, det är ju min blogg   

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards