Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Lena - 21 mars 2012 09:20

Längesen sist, men det har varit fullt upp - med vad? Ja kolla här och se:


Jag hittade den här fina blomman till köket






Vad den används till? Kolla här!





Ock så hittade jag de här ljuvliga äggkopparna


  



och nu vill jag göra om hela köket, från det här


  


Till något sådant här kanske? Från Äntligen Hemma där min favoritbloggerska Elsa Billgren börjat inreda.


Men medan jag funderar på det sitter jag på balkongen (de soliga dagarna) och tittar på min fina utsikt.




Eller går sköna promenader med Tyra på de nästan upptinade gångvägarna

  


Promenader som slutar på husses jobb. 
Husse (dvs maken) som hörde vad jag sa när jag sa att jag ville ha ett fint nattlinne som omväxling till alla reklamtröjor jag sover i, kom hem med den här..


  


Men ärligt talat - så sitter jag nog mest här

  


och våndas och sliter med siffror och kalkyler.
Trodde knappast att jag skulle få användning för dessa igen men se..



  


Men nu är det nog dags att lägga allt annat åt sidan och plocka fram såväl dammsugare som skurmopp för har något blivit åsidossatt så är det städningen...

  


Ha en skön dag!  

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards