Alla inlägg den 6 april 2010

Av Lena - 6 april 2010 09:01

Nu är helgen slut, en helg som präglats av uppsatsvånda och dåligt samvete över uteblivet arbete. och tur var väl det då jag i går kväll hade fått ett mail från min lärare att han inte godkände det ämne jag ämnade ta upp i min uppsats - skit också!!! Det var ju klockrent utifrån mina karriärplaner (gäller att skapa goda kontakter). Men men det finns andra vägar att gå och en tidig morgon idag resulterade i en nästan klar problemdiskussion, så nu är det bara att formulera syftet snyggt och putsa lite på frågeställningen så är jag i fas med min tidsplan. Litteratur hoppas jag att jag och dottern hittar på biblioteket idag.


Till rubriken, ser att jag har 20 läsare varje dag, vilket borde innebära 20 kommentarer varje dag - eller hur? Vilka är ni? Vet att de närmast sörjande läser men ändå, kommentera, skriv en hälsning och har ni en egen blogg, skriv adressen så ska jag genast gå in och återgälda kommentaren. Det är ju så kul att få lite uppskattning.


Sen vet jag att jag har varit dålig på att uppdatera, både här och på "hundigt" men ska skärpa mig - jag lovar!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards