Alla inlägg den 7 november 2011

Av Lena - 7 november 2011 19:34

vilken vecka det har varit.

Kul, spännande, svår, intressant, jobbig, lärorik, tröttsam men framförallt helt toppen. Fick ett ärofullt uppdrag att analysera en organisation med tyngdpunkt på företagskulturen och komma med förslag till förändringar och förändringsstrategier.

Sen att det innebar dygnetrunt arbete och en massa grubblerier gör inte så mycket - det var det värt.


Dottern var med, ja inte på jobbet, men till den andra orten (så proffsigt det låter - jobba på annan ort). Och där hängde hon med mormor och chillade på PRO - typ.... eller vad de nu gör där.   


Sen avslutades veckan med åttaårskalas där ALLA kusinerna (på min sida) samlades för att fira familjens yngsta, vilket var väldigt uppskattat. Särskilt när storkusinerna sökte godispåsar i kolsvarta mörkret med stor inlevelse. Detta lever lillkusinen länge på.


Hemma igen, nya familjemedlemmar fick vi - Svenne och Lotta - dotterns två undulater som det sparats länge till. Och jag tror faktiskt jag ska övergå till undulatträning - verkar så mycket lugnare. För som vanligt tisslas det och tasslas, ingen har sagt men många har hört och nu är jag less, några månader till - sen är jag färdig med detta. Då ska jag satsa på att få det jobb jag vill ha, det lugn hemma jag vill ha och bara njuta! Ska bara avsluta det jag påbörjat...

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards