Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Lena - 6 februari 2010 19:20

Ägnade ju en hel del tid åt inredningsbloggar i morse som ni vet och det är kanske inte alltid det mest förnuftigaste, men kanske ganska kul i längden för efter en skön promenad med familjen så åkte vi och inhandlade lite inredningsdetaljer till vardagsrummet.

Först några kuddar till soffan:

      

och sen en matta:

  

Bilder på det färdiga rummet kommer till veckan då pricken över i:et har anlänt...

Av Lena - 6 februari 2010 09:58

är inte särskilt kul så det lät jag bli idag. Maken gick till gymmet och jag tänkte diska undan frukosten och köra en snabb röjning så vi kunde njuta av helgen i lugn och ro sen. Men "näää inte riktigt än" tänkte jag och kollade inredningsbloggar istället, skickade små trevliga inredningstips till släkt och vänner och drömde mig bort bland Kitchen aid hushållsmaskiner och danska designmöbler (ja om ni vill ge mig en present alltså..)


Det här köket tycker jag att storasyster ska ha:

  

Det hittade jag här: www.husligheter.se och kommer från Sköna Hem


Och vilken mops skulle inte vara värdig en liggplats som denna?

  

Hittades på http://blogg.bygghemma.se/


Ja tänk om man skulle ta itu med sitt eget hem? kanske klä på sig varmt, ge sig ut i det kalla men underbart soliga vädret och skaffa lite nytt - sovrumsgardiner tex....

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards