Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Lena - 12 februari 2010 07:48

och jag tror till och med att det kan bli en riktigt bra fredag. Lugnande besked igår, en i media mycket utskälld instans visade sig vara en mycket vettig instans med betydligt mer välutbildade människor än vid en kommunal instution vars uppdrag är att hjälpa, stödja och vägleda... oj det hade de nog glömt. Skönt med vettiga, välutbildade människor som kan sin sak! Fast ett statligt kontrollerande verk ska nog få ett litet brev så kanske den kommunala instansen kan bli påmind om vad deras uppdrag egentligen är, så att detta förhoppningsvis inte upprepas.


Ett stort och ett mindre stort skolarbete är klart och ska lämnas in. Hur i hela friden jag tog mig igenom det vet jag inte, men med massa kaffe, bra studiekompisar och en hel del vilja klarar man det mesta.


Så kanske man kan luta sig tillbaka i soffan ikväll och faktiskt slappna av en smula.


men först...

Gymmet

Hämta ut min nya telefon (frolicsäker)

Fredags-röj(ning)

Korrekturläsning


Sen i helgen blir det kalas på Leos lekland och simskola. Fullt upp med andra ord - skulle jag vila?

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards