Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Lena - 10 februari 2010 19:03

och så snart vi fått upp den på väggen och jag städat undan lite så blir det foton, innan dess får ni nyfikna hålla ut. Men jag tror det blir bra.


annars så har jag inte så mycket att blogga om, mest skolarbete, hemarbete och sova. Vi går igenom en tung vecka just nu på alla plan och jag kan bara tacka min lyckliga stjärna att jag gjorde bort migränen förra veckan, vet inte hur jag skulle fixa ett anfall just nu.


Vi har tagit ett vettigt beslut och det är att byta vår parkeringsplats mot en garageplats så nu står röda forden skyddad och inlåst och inte minst tror jag snöröjarna på gården är nöjda då de äntligen kan för första gången den här vintern få skotta "vår" parkeringsplats.


Så mycket mer blir det nog inte idag, ska snart läsa för dottern och sen hon för mig, ja just det nu läser hon för fullt och jag ser fram emot den dagen hon sköter kvällsläsningen helt själv. Sen när maken kommer hem från gymmet ska jag klä på mig en massa och ta en promenad med Tyra, där får man för att man var lat igår - nu är det bara att trotsa kylan och ge sig ut på en rejäl vandring.


Jo just det, någon som förstår detta? Jag gör det inte!!!


Shipperkevalpar

chipp, vacc, vet.bes, reg. d.f.försäk, hanvalpar, lev.klara, kan lev. pris utan stamtavla 5.500:-, med stamtavla 7.500:-

tel xxxx-xx xx xx

 

Ja det är en verklig annons som publicerades i ortens annonsblad.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards