Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Lena - 7 februari 2010 15:36

men upplystes att i dag var sista dagen på rean på rean så nu är det nog slutshoppat ett tag framöver.


Åter till ordningen, dagen inleddes med "brunch" och efter att dottern sett IDOL-Ola slabba ner en hotellmatsal med våffelsmet (tänk vad de visar på barn-tv numer) så har önskan funnits om våfflor till frukost och så blev det idag. Och jag var nog inte så mycket bättre än IDOL-Ola men dottern blev både nöjd och mätt.


Sen simskolepremiär, det var en liten nervös tjej som gick dit och en stor lycklig tjej som kom därifrån. Lyckat med andra ord.


Och då shopping, maken var ju med och han kan hitta reakläder han så dotterns redan överfulla garderob bågnar ännu mer, han själv har en ny pyjamas och en halsduk och jag... ja jag läste HM katalogen när jag kom hem.


Javisst nya gardiner till sovrummet blev det i allafall så nu ska jag avsluta detta och sen fixa fint därinne. Kanske blir lite foton därifrån också men allt i sovrummet är provisoriskt till de nya tapeterna kommer, de är lite speciella så jag vill ha upp dem först innan jag handlar på riktigt, till dess är det ok med reagardiner för 50 kr för två.



Och just det Jenny, kuddarna och mattan kom från Jysk.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards