Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Lena - 30 januari 2013 15:57

kanske tillfälligt, eller för en längre tid, det får vi se.

Men livet sista tiden har varit minst sagt turbulent, om det är någon rätsida på det än vet jag inte men det finns så mycket annat att glädjas över och det vill jag dela med er.

Finns annat att irritera sig över också, och det är väl det ni helst vill läsa har jag förstått   .


Glädjeämnen just nu:

Två hela nätters sömn

Träningen med Peppe går framåt

Att Tyra snart löpt klart

Dottern mår bra och sysslar mest med fågelavel

Skrikfåglarna är ganska tysta när DE sysslar med fågelavel

Företaget går framåt

Jag har den bästa familj jag kan tänka mig och de bästa vänner man kan ha


Irritationsmoment:

Oetiska marknadsföringstrix som missgynnar andra

Att Tyra löper

Sågspån från fågelholken på golvet

Myndigheter som bara skyller i från sig och kommer med korkade bortförklaringar

SNÖ SNÖ SNÖ

Den förlorade orken

Ja och så det där förbannade spelet





Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards