Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Lena - 16 juli 2009 20:56

Hade en tanke, kanske lite smått elak, ville kolla en sak. Men nä jag kan inte - jag är ju egentligen ganska snäll så det får vara.


Men jag har blivit beskylld för annat, och vem vet kanske jag har hittat lämpliga piller.... men vad jag förstår så är det fler som tycker att det är rätt så ok.


Nu har jag varit tillräckligt kryptisk och ska istället redogöra för fröken Myras förehavanden idag. idag har vi roat oss med klickerträning, gör ett nytt försök med att lära in tvärstopp på inkallandet med ställandet, kan inte vid detta tillfälle uttala mig om hur det går men vi har i alla fall börjat nu.


Sen blev joggingturen inställd så Tyras kvällsträning blev lagd på mitt ansvar. Det fick bli uppletande. 5 föremål och 4 kom in, får vara nöjd med det. Finns inte så mycket mer att säga om det.


Nu är lilla Siri här på besök och Tyra har i skrivande stund blivit lite less på uppvaktningen och Siri har förflyttat intresset till maken i stället - kanske hans knä är mysigt att ligga i...

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards