Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Lena - 22 juli 2009 22:06

Hon har ingen lust att skriva i min blogg så då får väl jag Tyra göra det. Inte för att det händer särskilt mycket här runt omkring mig. Siri, min bästis har varit här. Det är kul att vara med henne men den här gången skulle hon vara stor och tuff och leka vuxen bara för att hon löpte - så det blev inte så många schmopsrace som det brukar, en fördel var väl att hon inte tvättade mig lika flitigt som hon brukar i alla fall. Men trots sin "mognad" var hon inte för stor för att ockupera mattes knä så fort hon fick chansen, och vet ni vad matte och husse gjorde??? De satte en filt i nya fina soffan så SIRI fick ligga där, jag får ju inte ens det. Taskigt va?


När hon åkt hem blev det lugnt men trist här hemma, matte har ingen träningslust men vilken tur att husse har det i alla fall så jag får rusa bort lite energi. I går tog han med mig på älg-safari. Men trista husse kopplade mig först och jagade bort älgen sen, fånigt, han skulle ha låtit bli kopplet och låtit mig ta hand om älgen, så stora är de väl inte???


Snart ska vi på stugsemester, jag ska visst få bada massor och jag hörde matte prata med "mormor" i telefon, något om att matte och husse ska sova på golvet, ja då får de se hur en stackars hund har det till vardags.


Nu ska jag se en deckare och sova sen så jag orkar dra ut matte på en morgonpromenad i morgon.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards