Alla inlägg den 28 april 2009

Av Lena - 28 april 2009 06:20

bara att konstatera. Gjorde årets första uppletande igår. hade inga större förväntningar då Tyra varit rätt så slö under dagen. Men vad jag misstog mig.


Redan på väg ut genom dörren hade hon full koll på vad som gällde. Sedan då vi kom fram till rutan (en annan ruta för den oinvigde, denna är 50x50m) var redan näsan på och första saken identifierad.


Dock såg inte första skicket särskilt snyggt ut, om man ska gå efter "boken". Dock gick det snabbt. Hade lagt föremålen i höger nedre hörn, vänster nedre hörn och i mitten längst ner i rutan. Skickade först på det högra hörnet men Tyra hde ju redan koll på den i mitten så det blevrakt ut till den istället. Stod kvar till höger och skickde igen, då var det rakt ut och hämtade "rätt" föremål och sen till vänster kanten och sammavisa här. Tog max 3 min med framföring och allt. Snygga duktiga Tyra. Och lycklig var hon.


Ser fram emot söket till helgen för även om det inte är jag som tränar sök med Tyra så är det helt ljuvligt att se henne arbeta och trevligt att umgås med alla i träningsgruppen.


Idag jobbar Tyra, jag har lång skoldag så en lycklig Tyra fick följa husse på jobbet, antar att det ska vallas busschaufförer och godisspanas i magasinet.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards