Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Lena - 8 januari 2010 15:22

Dottern ville dra ut lite extra på julen så i hennes rum fick pyntet vara kvar lite extra, men idag åkte det ut, och jag passade på att städa där och flytta om lite - inte för att möjligheterna är särskilt stora, men min dotter tyckte att hon fått ett nytt fint rum.


Så mycket mer har jag inte hunnit med, ska röja i köket efter att pustat ut lite, märks att man inte är helt i form. Någon i huset flyttar och ockuperade hissen, jag skulle ta ut sopor och veckans skörd till  återvinningen, vilket innebar två turer till soprummet, 4 trappor 4 gånger... lite trött blev jag.


Tyra är less på det kalla vädret och trots lyftande tassar så visade hon tydligt att hoppa i snöhögar skulle uppskattas. Nu fanns inte möjligheten till det på lunchturen men i kväll ska vi väl vara ensamma ute så vi kan ha lite snöbollskrig. Vi lekte lite gömma bollen och gå snyggt vid mattes sida så kanske bollen kommer flygande (fot för de insatta). Så helt sysslolös har hon inte varit även om det mesta är på sparlåga, har inte ens kollat tävlingskalendern 2010.


Nä nu har mina trötta ben slutat skaka (gym - vem behöver det) så nu ska jag ta itu med disken.


Ha en skön fredagskväll, tänd några ljus, ta en filt och slå på 4;an kl 20:00 för Let´s Dance, skit i slutet, slå över till 1:an kl 21 för Morden i Midsomer och fortsätt sedan med Strictly Ballroom. En helkväll mao - mycket popcorn blir det!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards