Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Lena - 1 januari 2011 16:33

Först mina vänner - jag ber så allra ödmjukast om ursäkt för gårdagens inlägg. Hade kanske inte min bsta stund igår och det mesta kändes fullkomligt åt skogen men vid närmare eftertanke var det ju inte bara dåligheter 2010.

Som mamma skrev i sin kommentar så är ju ens nära och kära det viktigste och såna har jag gott om. Och DE är det viktigaste i mitt liv. Sen har jag gjort en del roliga saker detta år. Jag har varit på Roadtrip med hundar och Annalena till Pajala, vilket var en upplevelse utöver det ovanliga. Hoppas 2011 innehåller fler av det slaget gärna med den sortens tävlingsframgångar också.

Sen har vi bott i ett år i vår fina lägenhet och det är ju verkligen inte illa. Vi har inte vantrivts en enda gång, en enda sekund.

Mer roliga saker har hänt så jag ska inte gnälla egentligen.


Sen har jag idag, årets första dag insett att (ja om nu någon potentiell arbetsgivare läser detta kan du gärna hoppa över detta stycke) jag kanske inte är så bra på siffror och pengar och har räknat galet så det är inte så illa som jag trodde - ska ringa ett samtal på måndag och sen förhoppnings kan jag försiktigt andas ut.


Så årets första dag är hitills årets bästa men jag hoppas att det blir fler bra och ännu bättre dagar, för mig, för oss och för er alla andra.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards