Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Lena - 11 januari 2011 18:45

Idag börjar pusselbitar falla på plats, kanske för att jag insåg ett och annat och kände igen varningstecknen och drog i nödstoppen. Min egen alltså. Jag gjorde upp en plan för mig själv, för min framtid, och halleluja (det var hemskt vad religiöst det blivit här i bloggen) det finns andra som delar min åsikt och som är beredda att hjälpa mig, såna som har makten att göra det också.


Livet är underbart!


Sen har jag fått blogg-dille, inte bara min egen och vänners bloggar utan kändisar och ickekändisars bloggar och favoritlistan börjar bli lång. En pärla som jag hittade idag var: Underbara Clara, lite mysig inredning, lite tankar om livet och en hel del härliga bilder och positivt tänkande. Sen vem är hennes mormor och morfar? De bor någonstans norr om Jokkmokk, se den 28 dec och känn igen huset - jag känner inte igen det.


Och så väntar jag på tapeter och letar limegröna hissgardiner, undra vad som kommer först? Nästan så att jag gissar på de obefintliga gardinerna. Men ja är positiv idag så i morgon ringer säkert hantverkarna, annars ringer jag dem.


Så alla dessa positiva känslor och tankar fick mig att göra det lite gladare här på bloggen också. Sprida lite glädje och lite mer ska ni få, den största glädjen i mitt liv:


Sist var det för kallt, vi får hoppas de har det varmare i Jokkmokk i Februari så att dottern åter får åka lite skoter med moster - mamma kan hålla kaffet varmt så länge     

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards