Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Lena - 2 oktober 2011 08:20

I går var jag en liten människa, skyller på stress, feber och förkylning. Men jag tillät mig själv att irritera mig på en enda person som visserligen betedde sig som en av de största idioter jag någonsin har träffat på  men som ändå inte behöver finnas i eller påverka mitt liv nämnvärt.


För det hade kunnat bli en helt underbar dag igår, tillsammans med alla trevliga människor och hundar (och det var många). När man ser så många som jobbar och sliter, slänger sig över uppgifter de kanske inte bemästrar till fullo men så gärna vill lära sig och hjälpa till - då ska man ju bara vara glad och tacksam.


Och tacksam är jag, otroligt tacksam - särskilt eftersom jag fick uppgifter som jag definitivt inte bemästrar - men tacksam för den uppbacking och det stöd jag fick i det arbetet av så många. Och så får EN enda person dra ner mig till en sån nivå så jag får hela min dag förstörd - det är dåligt , av mig!!!


Men visst det fanns fler bra saker med gårdagen, bland annat tävlingen för barn. Där tre jätteduktiga flickor, alla med lånade hundar klarade av banan med galans - bilder på dottern kommer så fort jag fått ur dem ur kameran. Och så blev jag en erfarenhet rikare - nästa gång ska jag ha öronproppar och skygglappar så slipper jag höra kommentarer och se miner.... för bara för att jag tänkt lära mig något av detta så litar jag knappast på att den här andra gör det!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards