Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Lena - 3 oktober 2011 12:58

nja det var kanske att överdriva men gårdagen och förmiddagen idag har ägnats uteslutande till att vila och tycka synd om mig själv. Men nu är jag på väg tillbaka. En lunch bestående av en kopp kaffe och glass gjorde susen.


Först lite funderingar, helgens bravader har satt i gång tankeverksamheten riktigt ordentligt, och jag har lärt mig massor så nu:

  • Jag ska fortsätta att göra roliga saker - för att JAG tycker att det är roligt, tycker någon annan något annat jamen det är ju knappast mitt problem att de har tråkigt.
  • Jag ska återgå till mitt listskrivande, har under senaste åren försökt jobba bort något som ibland blev ett handikapp, men jag är mer handikappad utan mina checklistor - så de kommer tillbaka.
  • Jag ska sätta upp mål, för mig själv, långsiktiga och kortsiktiga och jobba mot dem.

Tack till alla ni underbara människor som finns runt mig, min familj och mina vänner och alla bekanta - det är ER jag kommer att omge mig med i fortsättningen... er och alla nya underbara människor jag kommer att träffa i framtiden.


Så där nu lämnar vi djupet för lite yta, snyft (stolta tårar) och skönhet:


Dotterns rallylydnadsdebut,

Här går hon och de två andra tjejerna banvandring, barnen fick ha hundarna med sig samt att de fick ha godis på tävlingen. Gäller att uppmuntra dessa framtida hundförare istället för att nitiskt följa regelboken.


Här är dottern med vapendragaren Lovisa, som är inlånad från Nordanvindens och Prästbackenskennlar, men jag undrar om vi lämnar tillbaka henne nästa gång    

 

Smygfoto på domare och tävlingsledare

   

å så lite lycka - för vem blir inte varm i kroppen av att se hundar som verkligen älskar det de gör.

 

  

Tyra Myra kan hon med

   

Fast det var väl tur att vi inte tävlade   

   


Alla foton tagna av: Robert Ekman©

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards