Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Lena - 14 oktober 2010 06:58

Jag och Tyra har lite delade meningar just nu. Jag sitter med min thekopp och njuter av lugnet, dottern får sova en stund till och maken har gått till jobbet - detta är vardagslyx! Till och med Zigge - ödlan, tar hänsyn och är inte allt för störig.

Däremot Tyra tycker att det är urtrist det här, i skrivande stund ligger hon mitt på golvet med en lidande blick och utstöter mycket förnärmade suckar, lite tonårsbeteende över det hela. Innan har hon flera gånger stått utanför dotterns dörr med ett en blick som säger "men matte dags att väcka M nu så det blir lite fart."


Idag får det förutom fortsatt städning, kom ganska långt igår, bli jobbsökaraktiviteter, minst tre ansökningar ska in, lite ideellt föreningsarbete och kvalitetstid med min hund. Undra vilken blankett man ska fylla i för att få utökade timmar på dygnet? Och var man ska skicka in den?


Men jag avslutar med en bild, så kanske nån blir glad.

Mopshög på schäfervis! (urusel mobilbild jag vet, men mycket talande)  



Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards