Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lena - 15 oktober 2010 06:56

En av de bästa ringde i går, och bad om ursäkt, undertecknad fattade ingenting men tydligen var det utlovat ett samtal och rapport vilket jag aldrig uppfattat. Och rapport hade jag fått från ett helt annat håll, vilket föranledde samtal om datasäkerhet och uppdrag granskning - ni har väl WPA eller WPA2 kryptering på era datorer.viktiga sak

Inte föremålet för uteblivna rapporter men väl en mops. Siri mitt i ett schmopsrace - Tyra är lite före (men bara lite)  


Samtalet fortsatte och viktigheter avhandlades i flygande fläng, varför är ingen annan lika smarta som vi? Oj dags att hämta dotter så luren lades på och halvvägs med andan i halsen och jackan flygandes en meter bakom mig kom jag ju på: jag frågade ju aldrig hur Någon mår!!!! Tur det finns mobiltelefoner och så fick jag be om ursäkt och fick en rapport till (som jag dock inte fått rapporterad från annat håll, prioriteringar vad vet jag?)


På väg hem från skolan ringer maken, svanar siktade i skurholmsfjärden så vi tog vägen förbi. Jag och den fågelälskande dottern fick se 4 vackra svanar flyga iväg över vattnet och mötte även maken och Tyra Myra som tog sig en lydnadsträning. Sen blev det hämtpizza - vardagslyx, tända ljus och myspys. Tänk så trevlig en torsdag kan bli, då bara måste ju fredagen bli ännu bättre.


Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards