Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Lena - 19 oktober 2010 06:55

Har nu i mina ögon en längre tid sökt arbete. Och resultaten hade ju kunnat vara bättre. Tänkte öka mina chanser och hoppade på erbjudandet att få en personlig jobbcoach. I och för sig ingen dum idé men igår kände jag mig lite lagon less.


Går dit och vi kollar igenom vad som gjorts och vad som ska göras gällande mitt jobbsökande, ungefär som ett vanligt besök på arbetsförmedlingen och så säger han orden; "nä vet du jag är inte särskilt orolig för dig det kommer att ordna sig." Smickrande? nä jag vet inte, för om det inte fanns något att oroa sig över - vad i hela friden gjorde jag där, då skulle jag ju varit på mitt jobb, eller hur?


Ja ja en plan lades och jag gick hem, några timmar senare och några trevliga second handbutiker tillsammans med M och en lite sur V (Tyra var ju inte med) senare hittar jag ett brev från Af och där stod det bland annat "Min bedömning är att Lena utifrån sitt mycket aktiva arbetssökande kommer att lösa sin situation."


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Så om ni undrar vad jag ska göra idag, jag ska vara mycket aktiv i mitt arbetssökande så får vi se om de har rätt.



Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards