Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Lena - 3 januari 2009 16:07

Hej Matte,

Hoppas att du har det bra men saknar mig lite grann i alla fall. Jag mår bra och det är väl ok att leka med Tyra men hon är trots allt ingen mops. Hon är stor, klumpig, alldeles för snabb och har ingen som helst förståelse för att jag vill ligga mops-hög med henne, trots försiktiga ihärdiga försök.


Sen de här människorna, de är jättesnälla, jag får gå på roliga prommenader och det är ju inte helt och hållet deras fel att det är så kallt, men kunde de inte bo på ett varmare ställe? Men de har inte hundar i sängen här, kan du fatta det???? Däremot så är buren stängd hela tiden och jag är på utsidan - det är bra tycker jag. Sen hussen här i huset är helkul, ibland lägger han sig på golvet och så sätter han sig och så lägger han sig, helkul att sitta på hans mage då... fast det verkar inte vara helt populärt att jag gör det.


Sen har jag fört dem fullständigt bakom ljuset, japp de är helt övertygade att jag inte kan somna om jag inte får ligga i knä, ha ha ha. Men jag hoppas ändå matte att du kommer och hämtar mig snart, jag vill kissa på min egen gård, leka med Einar och Beata och framför allt så vill jag sova med DIG i sängen.


Kram Siri

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards