Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Lena - 31 januari 2009 21:39

Ingen träning, nä du ska få följa med på fest istället, lockar matte och husse med. Fest HA HA HA!!!! Jo man får vara barnvakt åt ett par efterhängsna småtjejer så de där människorna får sitta och äta sin goda mat i lugn och ro. Det kallar de att få följa med på fest. Och hur trött skulle inte ni, kära läsare bli av en mops hängande i mungipan i två timmar??? Gissa!!!


Och sen var det dags för vår pary mat, ja ni vet barn-bordet serveras sist, människobarnen, de fick minsann köttbullar de, och fick sitta med de stora människorna. Men vi hundar vi fick fick som sagt vänta till sist och då kom det verkligt smaskiga fram, kokt kött. Men tror ni jag fick, jag som underhållt de där småtjejerna, tagit med dem ut, låtit dem bita mig... nej då det var visst Siris mat, vadå Siris mat, Einar fick ju men inte jag... Matte sa att jag inte skulle må bra av det, lurad matte - du såg inte allt gott Håkan smugglade till mig :o)

Siri satt i mattes knä, fick äta kött från sked (matte ville visst inte röra det - men hon är ju som hon är) och jag fick äta torra kulor. Sedan fick det vara nog, jag la mig i kökssoffan med utsikt över HELA bordet, låga nära Håkan, så nu är även jag mätt. (Håkan är oskadd om nu någon fick för sig något annat)


Men någon träning det fick jag inte....


Hälsningar från en lite sur Tyra, men mätt...

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards