Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Lena - 10 januari 2009 20:33

när det var dags för Tyra att visa vad hon kom i håg.

1. Står det någon mitt framför henne när hon sitter vid mattes vänstra sida, då ska man träna budföring INTE platsliggning.

2. Överseende med att halt underlag i samband med hög fart kan inte resultera i tvärstopp. Men snygga bromsspår i snön blev det.

3. 10 meter till rutan är ju jäääätte låååångt, kan ju stanna lite innan och vila, eller hur? Hon gick ju kanonsnyggt in i den sen....

4. Om andra har fått lattja med Tyras apport måste ju Tyra också få det, varför i hela friden gömde Håkan den när hoppet skulle göras. Det är ju så svårt att hitta en gömd apport.

5. När man ger upp allt vad hopp heter, då hoppar Tyra.


Dvs, publiken hade säkert jättekul, och egentligen jag också. Med en helt totalt övertänd Tyra så var det inte så lätt att hitta småsaker att jobba med, vilket var mitt egentliga mål med träningen idag. Däremot fick jag kvitto på att Tyra kunde momenten jättebra, men måste jobbas ihop mer och få kontinuerlig träning så att det inte blir så himla kul.


Men nu har vi börjat...


Sem måste jag ju säga att L&L gjorde ett så kanonsnyggt inkallande med ställande och ett jättefint fritt följ, F & N blir farliga - akta er för dem.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards