Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Lena - 5 januari 2009 15:30

under helgen har Siri, ja mopsen ni vet, bott hos oss. och det har väl varit ok, hon gör som jag säger och insåg faktiskt att om inte jag fick sova i sängen så skulle inte heller hon göra det. Visserligen så önskar jag väl att jag också var så liten att jag rymdes i mattes knä, Siri verkar kunna mysa riktigt bra där.


Men idag åkte vi till stan, jag fick för ovanlighetsskull följa med, ja Siri också såklart. Men när vi kommer till stan då kommer det en suspekt volvo till husses jobb, ja jag har ju hört hur det smugglas hundar på parkeringsplatser men jag har aldrig varit med om det på husses jobb... började förstå varför jag skulle med, vakta husse såklart!!


Dock var det ju inga hundsmugglare men dock en hund och kan ni fatta ännu en mops..... jag ger upp nu.... vill de ha en schäfer eller vad???? Nu var det dags för Beata att hälsa på, det var visst hennes kennelpappa som kom i den där volvon... Jag hoppas husse lagar riktigt god mat till Håkan och Annalena så de blir nöjda och tar mopsarna härifrån så att detta blir ett schäferhem igen.... fast Siri kan ju få stanna lite längre.... tills matte och husse blir förståndiga och skaffar en riktigt hund....

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards