Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Lena - 1 februari 2009 08:47

I dag ska du få träna. Vi ska åka till farmor och jag lovar att ta med lite roliga saker. Konerna, apportbocken, lite leksaker och massor av godis. Känns det bättre då?

Men visst kan du lova att inte tugga så mycket på apporten? Det är inte så mycket kvar av den och jag vill att den håller ett tag till. Sen när vi slutat apporteringsträningen, och matte lägger apportbocken fullt synligt, visst låter du bli den. man får inte leta apportbockar när andra moment ska tränas - och man får ABSOLUT INTE knycka apportbockar av tävlingledare. Och snälla Tyra du ska springa RAKT in i rutan och ställa dig först när mitt kommando kommer - jag lovar att ropa i tid.

Och fjärren, om du sätter dig på första kommandot så ska du få lite extra godis, visst är vi överens.

Vi ska ju snart tävla gumman, och vi ska ju vinna - eller hur? Du och jag tillsammans. Så snälla liilla Tyra, visa idag att hästbajs är något som du från och med nu struntar fullständigt i, det kommer att löna sig.


Kram från din Matte.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards