Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Lena - 19 februari 2009 14:55

blir vårt vapen på lördag, något annat lär ju inte att funka. På bussen idag har jag suttit och försökt se Tyra mitt inne i rutan, Tyra tvärstanna på inkallningen och Tyra ha ett hårt bett om apporten ända in i mål. Nu är det ju bara att föra över dessa bilder till Tyra så är ju saken biff.


Men vi är ju bjudna på valpskådnings/våffelkalas ikväll så då ska minsann Gurun Håkan få kolla formen på oss, eller i alla fall på Tyra för min form är inte bra. Fast jag misstänker att i morgo när jag sätter mig i bilen utanför Intersport (ska byta en overall) och färden mot Jokkmokk börjar då kommer lugnet infinna sig och även jag mår bra.


Tyras form är het, mycket het - undra om det är därför hon har börjat lösa hår??? Det är för varmt helt enkelt, kan någon visa hunden en termometer? Så nu kan jag räkna med tävlingarna i maj kanske inte blir av pga löp... ja ja säsongen är lång så vi hinner tids nog....


Dottern kräver att datorn ska med, hon misstänker att bolibompas sändningar inte går ända upp till Jokkmokk och då måste man titta i mammas dator, försäkran om att morbror har en jättestooooor skärm och att svt faktiskt sänder i Jokkmokk fungerar ej. Så det blir nog täta bloggar.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards