Alla inlägg den 9 september 2010

Av Lena - 9 september 2010 07:18

Onsdag igår och den var ganska fullspäckad.

Började dagen med att vara med dottern på skolan, bäst att passa på medan man kan och framförallt medan man fortfarande får - för dottern.

Slutsatsen av det besöket är att dottern går i en tervlig klass med snälla barn med bra fröknar men jag ska ALDRIG bli lågstadielärare.


Sen ingen fritids för dottern, utan hon varvade ner vid datorn medan jag tog det lugnt, eller skulle ta det lugnt men det blev många telefonsamtal och många mail fram och tillbaka men nu tror jag att vi har allt under kontroll... kanske...tror jag...


Jag och dotter placerade oss i köket, dottern för läxläsning

och läxan var visst väldigt kul för den som de hade två veckor på sig att göra blev klar i ett nafs.


Jag lagade mat, torsk med mozarella, tomater och basilika och då jag nu utlovat fler bilder i bloggen så blir det foto på maten också, precis innan jag satte in den i ugnen.


Efter maten kom dagens stora begivenhet och höjdpunkt, dottern och jag promenerade till ett av stadens gym, för första tillfället med Funky Kidz, ja mammor och pappor fick sitta utanför danslokalen men en överlycklig flicka kom ut efter avslutad lektion och nu ser vi fram emot nästa onsdag.     

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards