Alla inlägg den 13 november 2012

Av Lena - 13 november 2012 07:21

Jag måste effektivisera tiden - jobbade 14 timmar i går och vad fick jag gjort? INGENTING!!!

Dagen gick åt till att tänka på allt jag måste göra men inte kommer att hinna med.... Inte bra.

Nä nu attans ska här bli planering så jag stjäl Elsas idé, veckoschema i bloggen (dock en dag för sent denna vecka)


Tisdag: Morgonen inleds med besök av rörmokaren som ska kolla varför det ständigt blir stopp i avloppet i köket. Samtidigt som det tänker jag göra lite skyltar och prislistor till lokalen. Klcokan 12 bär det av till jobbet, då ska jag sätta igång med anslagstavlorna, skönt att få göra lite "riktigt" arbete till skillnad från pappersvändandet. 14:00 är det fri träning så då blir det att fixa fika och hjälpa eventuella träningsekipage samt säkert en hel del trevligt hundsnack också. Mellan 16 - 18 ska jag fortsätta planera vårens kurser och äta middag. 18-19:30 Vardagslydnad 2 och de ska få träna "lugna platsen" och inkallning. 20:00 bör jagvara hemma och då ÄR arbetsdagen slut (om jag nu inte tar några mindre suddiga kort att lägga ut på FB.


Onsdag: Second handtur med storasyster. Planen är att kolla mycket och köpa inget - får se om det håller. På kvällen är det klickerkurs.


Torsdag: Bokföring och fakturering HELA dagen. Ledig kväll :-)


Fredag, Lördag och Söndag.... tydligen är jag ledig, ska se om det håller.....

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards