Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lena - 17 augusti 2009 06:39

Måndag, slut på semestern, första höstförkylningen igång och hör och häpna det är varken jag eller dottern som åkt på den utan MAKEN som ligger nedbäddad och snörvlar, hostar och fryser. Rätt skönt med lite omväxling på den fronten.


Idag börjar fritidsinskolningen på allvar och vi ska snart åka ner till bussen. Lite nervöst är det både för mor och dotter men magkänslan sen i fredags säger att detta kommer att gå så bra så bra, eller så försöker jag bara lugna mig själv.


Helgen har bestått av loppis, bort med en massa grejer och lite tillskott i kassan, helt ok. Hundutställning, lilla Tuva blev BIRvalp och BIS4, grattis till alla berörda (och det verkar vara många). Pizzaparty. Det var lördagen. I går var det plugg för hela slanten och jag kan lugnt säga att det får gärna dröja innan jag skriver en opponering igen. Nu ska kläderna på dottern, håret kammas och färden mot skolan börja. Rapport kommer ikväll.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards