Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Lena - 20 augusti 2009 19:42

fast jag vet att det finns de som har det betydligt värre än mig, men alldeles just nu tycker jag att jag har rätt att tycka lite synd om mig själv.


Jag är trött, känner förkylningen komma krypande - tack maken... när blev det omodernat att ge sin fru blommor? Har en dotter som lär ligga om några dagar med tanke på dagens humörsvängningar och smått blanka ögon.


Är fullständigt omotiverad till någonting förutom att titta i tapetkataloger, vilka jag inte har några att titta i. och de två "tidlösa" (läs urtrista) kollektioner vi har att välja på finns inte att se på nätet - säger inte det allt? Inte ens idé att göra reklam för dem. Men men med tyg kan man göra mycket så det ska bli färg hemma hos oss oavsett bostadsbolaget vill eller inte.  Skulle kunna säga något positivt om det golv vi ska lägga in men nu skulle jag ju gnälla så jag får hoppa över det.


Vädret är trist, varken eller. Var är mitt svala, härliga höstväder med klar luft? Jag älskar ju hösten, normalt.


Men men men, i morgon kommer M ut tidigt, vi ska träna lite lydnad. Vi har ju kontraktet påslrivet och klart här hemma. Kan hämta tapetböcker nästa vecka, dottern älskar sin skola och har redan fått en bästis som även hon gillar dinosaurer, Harry Potter och kanske framförallt Kenny Starfighter vilket de leker hela dagarna. Vi har matat änder nedanför vår kommande bostad och både jag och dottern känner att det kommer att bli riktigt bra. Maken har blivit rejält uppassad i några dagar så tänk vad jag har att ta igen.


Attans kunde inte gnälla.... ja vad hjälper gnäll.....



Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards