Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Lena - 2 oktober 2012 07:33

Tvättar idag, tvättar nog alla dagar - nästan. Känns så i alla fall. För det tar ju aldrig slut. Jag hinner inte ens komma upp med den sista rena tvätten från tvättstugan så är tvättkorgen proppfull igen. *suck*


Ska städa också, köket och badrummet (passar på när det inte är översvämmat av tvätt), i förrgår fick sovrummet och vardagsrummet en riktig genomkörare - syns det? Nej knappast. För samma som med tvätten, städar man ett rum, går in i ett annat så är det första stökigt igen. *dubbelsuck*


Nu ska jag göra frukost, och den hinner jag knappt plocka undan så är det dags för lunch, mellanmål, middag, kvällsfika vars disk står på bänken närjag kommer upp nästa morgon för att göra frukost..... orkar inte ens sucka.


På morgonen tar jag först ut Peppe och sen Tyra, Peppe får följa dottern till skolan. Sen vid lunch ska de ut båda igen. Peppe behöver ett par svängar till innan den längre turen på eftermiddagen och sen innan kvällsrastningen har Peppe varit ut MÅNGA gånger.... fast det lär vääl minska med tiden...hoppas jag.


Men nu är det bara att sätta igång  - ner i tvättstugan, frukost, gå till skolan, hem (kaffepaus) tvättstuga, städning,tvättstuga, lunch, tvättstuga, städning, hämta barn, städning, matlagning, middag..... och bara hoppas jag får in hundrastningar och hundträningar och kanske lite jobb emellanåt.



Hoppas jag blir räddad av kompanjonen!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards