Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Lena - 22 oktober 2012 21:31

I dag har vi verkligen fått massor gjort.

Som vanligt börjar arbetsdagen vid 6:30 med mailkoll och FB-uppdatering. Ja det är faktiskt också jobb. Idag hann jag med en annons på blocket också innan det var dags att ta dottern till skolan. Promenaden blev också kantad av jobb då annonsen kommit ut och första kursanmälningen kom in   

Kollegan Camilla plockade upp mig och Peppe och färden styrde mot lokalen och måndagsmöte.

Några koppar kaffe och sen var vi igång. Camilla målade och jag skruvade ihop skrivbord, allt eftersom arbetet skred framåt så poppade nya idéer upp i våra huvuden hela tiden så nu ska vi fixa receptionsdisk, hyllor och väggmålningar... något som inte alls var planerat då jag vaknade i morse.


Jobbade och jobbade gjorde vi och ändå hann jag och Peppe med lite nyttoträning på lunchen, för självklart ska alla hundar av rang kunna springa runt pelare   


På  hemvägen var vi på en liten shoppingtur vilken kan resultera i ännu ett samarbete... hoppas på det. Vi ska jobba vidare på det i alla fall.


Sen var det lite mer jobb, lite planeringar och brainstorming men allt gick på halvfart för vi var ganska slut båda två. Kan lugnt säga att det var mysigt att få krypa upp i soffan med en lika trött dotter och titta på dokusåpor en stund. För vila är nödvändigt för i morgon fortsätter arbetet... och säkert dyker nya idéer upp och nya spännande händelser i mitt liv.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards