Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Lena - 5 oktober 2009 06:38

och vad har jag gjort, städat linneskåpet. Men nu ska det bli ändring av. Ska försöka vara systematisk. Så det första projketet - på onsdag är inne-förrådet och sovrummet. Torsdag/fredag då är det dags för köket och hallen. Ja TV-rummet får väl hänga med på ett hörn men där är det inget som ska slängas direkt så det går fort.


Helgen, den tid som finns i helgen ska ägnas åt dotterns rum. Sen kan vi ta nästa helg till garage och förråd och turer - många turer till tippen. Sen ska allt skräp vara borta i alla fall, tack o lov. Misstänker att Röda Korset får ett besök också, man vill ju inte slänga funktionsdugliga saker som någon annan kan ha nytta av.


Idag ska jag fixa lite ärenden, lite presenter ska inhandlas det har ju varit inflation i ettårsfyllningar, barnafödande och en kusinfödelsedag. Så jag ska frossa i barnkläder och leksaker Jippeeeyyyyy. En klippning ska jag försöka boka också anars får det bli en annan dag. Långkalsongstatusen i familjen är låg så jag hoppas hitta storpack med blandade strolekar - hur kul är långkalsonger på en skala? Jag behöver skor, dottern vinterkläder oj oj oj... nä inte allt på en dag va? Nu till klippbokningen...


Ha dé

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards