Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Lena - 21 oktober 2009 07:01

men tänkte ta ut honom på en träningsrunda idag, om det blir lydnad eller något annat vet jag inte. Undr hur fort det tar att lära en Gecko att gå rakt in i rutan?


Nu närmar det sig flytt, hur i hela friden ska vi hinna allt, måste lägga in om mer timmar per dygn. I morgon ska jag sitta på skolan hela dagen och försöka jobba bort allt inför nästa vecka. Måste sitta i kväll/natt också. Tack o lov har jag lite väntetid på bussen ikväll, på pressbyrån har mycket plugg utförts sista tiden.


Tyra suckar, hennes arbete i går bestod av att övervaka rensningen i förråd och garage och jag lovar ingen fick ta våra sopor...tyvärr. Själv funderade jag på att lämna garageporten vidöppen kanske kanske någon ville ha den goda smaken att stjäla skräpet. Men bara vi får lägga allt det här bakom oss då tar jag upp färden mot SLCH igen.


Men annars så ska dagen ägnas åt mys och bus med lilla Alva och att få mamma med bussen.

Och det lär ju ta lite tid.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards