Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Lena - 16 oktober 2009 09:14

var väl ungefär doktorns diagnos så nu väntar en helg med lite medicin så får vi se om hostan försvinner när hostan försvinner.


Så denna helg ska bli lugn och mysig. Inga ansträngningar och jag ska till min familjs stora glädje (antar jag) vara så tyst som möjligt. Kanske ett antal timmars gastande i kyla har gjort sitt också. Nu ska jag inte ut med mina kurser förrän om två veckor, så det ska nog bli riktigt bra det här.


I morgon ska vi nog mysa runt på möbelaffärer och provsitta, ligga och titta på soffor. Ett visst finskt företag som säljer soffor är bara skit!!! Påstår sig ha sänkt en soffa från 14 000kr till 5000 kr och när vi ser soffan så inser jag att den är inte ens värd 5000 kr. Ja jag kan möbeltyger!!! Javisst hade de andra alternativ inom vår budget, men glöm det, var ärlig så är jag er kund. Så nu blir det att återvända till gamla arbetsplatsen och dess konkurrenser i samma kvalitetsklass. Vi vill gärna ha denna soffa åtminstone 10 år så...


Sen blir det en lugn kväll med goda vänner och deras mopsar. Ser jag verkligen fram emot. Tyvärr får väl partajandet läggas på is till en annan gång då medicinen sätter stopp för sådana utsvävningar men jag är fullkomligt övertygad att jag överlever det.


Söndag då? INGENTING inbokat och så ska det förbli.


På måndag kommer mamma/mormor - du är efterlängtad!!!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards