Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Lena - 19 oktober 2009 06:41

Ja hastigheten har varit hög och vi har ångat på utan någon särskild eftertanke, soffa köpts, soffor sålts, städa här, plocka där, unge hit unge dit osv osv. Och just denna helg som skulle ha behövts till just eftertanke, glada tankar, framtidstankar. men de kommer jag lovar och mailet!!!


Sen var det väl inte bättre än att den infektion jag dragit på mig fortfarande håller mig trött och ganska slutkörd så mellan ilen däckar jag. fast jag får en hel del gjort däremellan. idag har jag dock dragit ner på de planerade aktiviteterna så att jag får lite chans till vila i alla fall.


Idag ska mamma mötas vid bussen och sen ska vi efter ett besök hos min moster bege oss till dotterns skola där de har äldre generationsvecka. Farmödrar, mormödrar osv är inbjudna att hälsa på och berätta för barnen om deras barndom eller för den delen vuxenliv. Vi ska ha med oss två tavlor som pappa (min alltså) och visa så får dottern berätta om sin morfar.


Sen i morgon är det stora rensardagen, vi kommer att ha garageloppis, lägger ut "annonsen" här sen. Det som inte är borta efter en knapp vecka får en secondhand i stan hämta. Finns mycket lampor, leksaker, lite möbler, skidor, mattor mm mm mm. Hör av er om ni vill komma och kika och bjuda. tyramyra@telia.com


Nä nu är det dags att starta dagen! Måste få undan den rena tvätten så att mamma har någonstans att sova.

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards