Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lena - 7 oktober 2009 07:11

Ungdomsgrupper i teori och praktik

 

Att åtminstone komma igång ordentligt med denna bok, vilken är till salu om 5 veckor!!! Jag lovar vara försiktig med den.

 

Annars så ska jag ta hand om min hals, hade en plan att ringa VC idag men då hostan förändrats och slemmet minskat i mängd så avvaktar jag någon dag till, kanske jag ändå är på bättringsvägen.

 

Har precis kollat väderleken och den är ingen lek, i alla fall inte nu. E tvingades upp tidigt men då slapp han gå till bussen i stormen utan fick åka med maken och dottern istället. Och jag hoppas verkligen att de på dotterns skola väljer att stanna inne idag, barnen ska inte vara ute då det kan komma både det ena och det andra flygandes i stormen. Tack o lov ska det lugna sig mot eftermiddagen och klarna upp, tack för det jag har nämligen kurs ikväll.

 

På tv just nu, Montel Show om spöken och näää jag kan inte riktigt tro det medium som sitter och håller med "spökhistorierna" och ger kommentarer som "du har haft 38 liv", "fjärilen är din syster" osv osv. men alla amerikanska kvinnor i publiken verkar tro det och då är väl de lyckliga.

 

Nä dags för vardag... börjar med en dusch!!!

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards