Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Lena - 9 oktober 2009 10:47

var makens order för dagen. Jag får inte åka in till stan, jag får inte anstränga mig utan ska bara vila och ta det lugnt. Han har en förhoppning att jag ska bli frisk från denna envisa förkylning och jag kan väl hålla med om att den senaste tidens takt inte riktigt har varit särskilt hälsosam, men jag vill ju så mycket. Ingen har ju tvingat mig att hålla igång.


Men visst får man väl göra lite? Så där i smyg? Vore skönt om det kändes fint här hemma i kväll. Får se vad jag orkar för särskilt pigg är jag inte.


Hade ju liksom tänkt tävla den här helgen, och just nu är jag ganska glad att jag inte fick tid till det, planen är nämligen snötäckt Förvånad och någon snö har vi ju inte fått träna i. Fast å andra sidan så gjorde vi ju vår allra första tävling i årets första snö och hur det gick har väl inte undgått någon men i denna tid av bakslag på tävlingar så måste jag få minnas den där dagen för två år sedan: 193,5 poäng av 200 möjliga. Någon gång ska vi tillbaka till den formen. Nu får jag heja på mina kompisar som ska tävla kommande helger - håller tummarna stenhårt!!!


Nä ska kanske ta en dusch så man känner sig lite piggare... men jag lovar jag ska ta det lugnt...kanske...

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards