Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Lena - 10 oktober 2009 08:09

med min förkylning men är jag sönderhostad, har sovit på en hårdsoffa några få timmar i natt och har en hund som väcker dottern för att jag ska stiga upp JA DÅ FÅR JAG GNÄLLA!!!


Så då var det färdiggnällt!


Helt ljuvligt underbart ute, kall klar luft, någon minusgrad, vackra höstfärger, strålande sol och snön lyser fortfarande med sin frånvaro - UNDERBART.


Spårkurs om mindre än två timmar så egentligen har jag inte tid med det här, sen ska det åkas en tur in till staden (tänk snart behöver vi inte åka IN till stan, då är vi redan där Skrattande) de första flyttkartongerna ska inhandlas och det lär ju bli en del innan vi är färdiga... så om tre veckor så finns det massor med flyttkartonger till salu, vem vet kanske en pedagogikbok följer med på köpet. Om tre veckor står vi i nya lägenheten och packar upp, ställer i ordning och skriver handlinglistor till IKEA-resan. Här i den här lägenheten bor några andra, hoppas de kommer att trivas. Ja lägenheten är det ju inget fel på, den har jag väl inte vantrivts i men avståndet till stan och den inskränkta bymentalitet som man råkat ut för mer än en gång ska bli så underbart att komma från.


Nä dags för frukost och lite morgonplock..hm... mindre än 24 timmar sedan jag plockade och dammsugade sist.. ingen som skulle tro mig...jo knske andra småbarnsföräldrar tillika hundägare som inte riktigt har orken just nu, för så är det ibland och det är bara att acceptera.


Jo förresten, Avancerad lydnadskurs med inriktning på vardagslydnad respektive tävlingslydnad, dagtid... intresserad kontakta mig tyramyra@telia.com

Presentation

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards